Posted by : gfhf 7/16/2015


Kao što ste primetili, imamo novi izgled bloga... JEEEEEEEJ!!!
E sad, ovde ću da ostavim par slika kako bi vam omogućio drugačiji pogled na moj blog ( pošto se većina vas žali da je novi izgled bloga manje pregledniji nego stari )...
Na samom vrhu bloga možete videti 7 stranica neke stare a neke nove koje ću kasnije napomenuti u update-u.
Jedno od boljih pitanja koja su juče dospela na moju Email adresu glasi ''gde su spiskovi na vrhu sajta'' pošteno sam se nasmejao kad sam ovo pročitao, a sad da naglasim i nagovestim... Pošto je ovaj blog većinom posvećen Download-u to bi značilo da ona sekcija ili stranica na kojoj piše ''download'' ne stoji na samom vrhu za džabe,
e sad kad stavite miša/strelicu na tu sekciju pojaviće se spiskovi tačnije 3 spiska ... to izgleda ovako:
Klikom na odabranu sekciju/stranicu odlazite do željenog spiska ...
Koliko je ovo bilo teško? Da znam.. Previše!
No da nastavim . Još jedno pitanje od nekog anonimnog tipa u komentarima ''zašto se nevide slova u spisku sa crtacima'' 
za ovo se nisam smejao, došlo mi je da plačem :P
Istina je da su slova u nekoj AQUA boji ali se primećuju koliko-toliko e sad ako mišem pređete preko nekog od naslova on menja boju, da vidimo kako ovo izgleda
1. bez korišćenja miša

2. Sa mišem na naslovu

i ovo je bilo teško shvatiti... hvala anonimnom liku što se javio :P
naravno, sve stranice i spiskove imate ispod chata ... a opet, lenjost je to razumem vas.
To bi bilo to, pošto su ostale poruke na mail-u bile samo pohvale za novi izgleda bloga. Još jednom hvala svima koji podržavaju moj rad!!!

                                



A SAD---> 





1. Primetio sam da je većina ljudi zaprepašćeno mojim fantastičnim prevodima za bleach-a, za sad sam postavio sam 2 prevoda a to su epizode 74 i 75 vremenom ću izbacivati tu i tamo neki prevod
pošto u svojoj kolekciji imam 167 epizode sa prevodom, samo malo strpljenja ... do kraja godine ću objaviti sve 167 epizode sa prevodom a za ostale epizode možete naći nekog drugog da prevodi, pošto sam ja onemogućen.

2. Zašto stranice kao što su: Tutorijali, Nightcore i Anime Novosti još nisu počele sa radom? Najpre Serije nisam računao ovde pošto ovih dana krećem sa uploadom tako da nema smisla pisati. 
Što se tiče stranica Nightcore i Anime Novosti.. Pa .. trebale bi da krenu sa radom sledećeg meseca tj avgusta ako sve bude išlo kao po loju. A stranica Tutorijali je potpuno druga priča, pošto ja nisam u dogovoru sa vremenom tj jedva i da imam nekog slobodnog vremena, odlučio sam da počnem sa snimanjem tutorijala čim padne prvi sneg.. eto čim padne prvi sneg obavestite me da krenem sa snimanjem a do tada ću na YouTube-u uploadovati samo neke moje gluposti koje nikog ne zanimaju. 

Sve u svemu nastavite da pišete na mail-u pošto chat na sajtu očigledno mrzite da koristite, Pozz do sledećeg puta :D

                                                       animeupload111@gmail.com
                                                       lajt12345@gmail.com

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Dobrodosli Na Moj Blog
Neki od fajlova imaju šifru, šifra je bioskopsrbija.blogspot.com . Kako bi sprečio krađu mojih linkova morao sam da se osiguram na ovaj način, HVALA na razumevanju!

CHAT!

           Prijatelji Sajta

Bioskop Srbija 2015. Омогућава Blogger.

- Copyright © Bioskop Srbija - Skidaj i Uživaj! -Robotic Notes- - Designed by Johanes Djogan -